Dato og klokkeslett: 7-9.november fra kl. 1200-1600
Sted: Auditorium Eidebakken skole
Adresse:
Skoleveien 29, 9060 Lyngseidet
Kurset er åpent for alle og vil være et tre dagerskurs som utgjør totalt 12t.
Kurset gjennomføres med fysisk oppmøte for deltakerne med foreleser tilstede. Alle bør ta med egen bærbar pc for å kunne arbeide med sine egne profiler.
Forelesere:
David Bjørnstad
David har i dag ansvaret for den operative leveransen av tjenestene som omhandler sosiale medier og programmatisk kjøp i Hensikt. Han har bakgrunn fra de mer kreative delene av bransjen, noe som gjør han observant både teknisk og estetisk på utformingen av reklamen som promoteres.
David jobber daglig med å hjelpe og rådgi kunder med kommunikasjon i digitale kanaler. Han elsker å holde seg oppdatert og har ukentlig dialog med de største mediehusene i Norge, i tillegg til tett dialog med kontakter i de største sosiale mediene. På kundesiden har han jobbet tett med blant annet Mesterhus, hvor han har hatt rolle som operativ rådgiver. I denne rollen har han jobbet med å finne kjernemålgruppene til Mesterhus på tvers av kanalene. Noe som har gitt gode resultater for Mesterhus.
Ståle Marthinsen
Ståle er en effektiv og systematisk rådgiver som jobber målrettet og brenner for god rådgiving med kundens behov og utfordringer i fokus. Ståle er opptatt av å skape gode og ærlige relasjoner med kundene sine for å sikre transparens, kompetanseoverføring og maksimalt uttak av alle aktiviteter. Ståle jobber i dag med kunder som Eiendomsmegler1, Totaleiendom, Perpetuum, Bukta open air festival og Visit Tromsø hvor han bistår med prosjektledelse på større prosjekter og produkt/tjenesteutvikling, rådgiving rundt betalt annonsering på tvers av kanaler, medieplanlegging, månedlig rapportering av effekt, strategimøter, planlegging, gjennomføring og sluttrapportering av kampanjer. Ståle er
utdannet innen markedsføring og har lang erfaring fra rådgiving og salg av analoge og digitale produkter og tjenester mot bedrifter og organisasjoner.
Morten Kleven
Morten har jobbet 5 år i Hensikt og er fagansvarlig for Betalt Søk og operativ leder for performance-avdelingen til Hensikt. Jobber med små lokale og større nasjonale kunder, Morten har en systematisk tilnærming til faget, og blir aldri helt fornøyd med resultatene da han mener det alltid er rom til forbedringer. Det kan være å ta i bruk nye muligheter eller drive iherdig A/B-testing. Morten ser alltid etter muligheten til å forbedre resultater. I tillegg formidler han teknisk informasjon på en lettfattelig måte, som gjør at man uten dyp innsikt i faget klarer å henge med.
Pris: kr 1000 per deltaker. Denne prisen gjelder for hele kurset (3 dager), og inkluderer enkel servering.
Påmeldingsfrist: 6.november 2022